Friday, April 25, 2014

         "Aaahh rasa badan ringan sedikit, paling best rasa kenyang sentiasa...malam dah tak makan..bancuh cinch energy tea + madu + hirisan lemon...wowww mebelesss..." haaa itu rata-rata comment yang saya dapat dari kastemer saya yang dah cuba Cinch Energy Tea Mix ni...saya sendiri mengamalkan minum ni sejak satu bulan yang lalu..al-maklumlah nak belajar berpuasa kan...kena start puasa ganti dah ni, mestilah belajar perkara paling asas menahan lapar...saya dikategorikan sebagai orang yang sibuk bekerja...huhuhu...ada saja masa saya penuh dengan aktiviti di pejabat...kadang tu tak bertenaga sebab tak sempat makan..sibuk katakan...so saya ambil cinch energy tea mix setiap hari...sambil bertenaga, tak rasa letih, rasa kenyang sentiasa..sebagai bonus NO MAKAN MALAM..kurusss lahhhh saya hikhik...saya bukan kategori gemuk pun..sedang-sedang saja :)

Ok, sebelum terlajak jauh mari saya intro sedikit mengenai Cinch Tea Energy Mix ini...

Cinch Energy Tea Mix 
=============



Kebaikan:

* Penggalak TENAGA semulajadi.
* Ditambah dengan TAURINA - meningkatkan tenaga dan ketahanan badan.
* Pilihan ALTERNATIF terbaik menggantikan minuman kopi, soda atau manisan untuk mengekalkan kecergasan tubuh.
* Tanpa Gluten, Tanpa perisa, pewarna dan bahan pemanis TIRUAN.

Bagi saya, Cinch Energy Tea Mix ni sebenarnya sesuai untuk semua golongan. Bukan hanya KHAS untuk DIET program sahaja. Kenapa saya cakap mcm tu??

Sebab: Cinch Energy Tea Mix ni sebenarnya PEMBEKAL TENAGA SEMULAJADI. Ia memang sesuai untuk individu yang aktif berkerja & yang selalu OT... Cinch Energy Tea Mix ni sgt2 membantu... 

APA ITU Cinch Energy Tea Mix?
==================

* Adunan Proprietari Teh Putih, Merah dan Hijau Matcha yang ada umph!
* Teh eksotik putih, merah dan hijau matcha dipetik dan diadun dengan berhati-hati untuk mewujudkan minuman luar biasa hebat. Ia dapat meningkatkan tenaga secara semulajadi dan rasa nyaman.


KENAPA Cinch Energy Tea Mix?
==================

1. Selamat, peningkatan tenaga semulajadi. Diminum secara panas atau sejuk.
2. Merupakan alternatif minuman bergula dan kopi terbaik.
3. Peningkatan tenaga segera.
4. Bungkusan mudah bagi setiap satu hidangan
5. Tanpa perasa, pewarna dan pemanis tiruan.

KEBAIKAN dan KHASIAT Teh Putih,Teh Merah dan Teh Hijau
====================================

1. Rendah Kandungan Kafein (Teh Putih)
2. Tinggi AntiOksidan
3. Mencegah Kanser
4. Bantu rendahkan tekanan darah tinggi
5. Mengurangkan kolestrol
6. Melindungi jantung dan peredaran darah seluruhnya
7. Menguatkan tulang
8. Antibakteria dan antiviral
9. Menggalakkan kulit yang sihat
10. Mengurangkan gula dalam darah. Bantu kurangkan gejala kencing manis
11. Meningkatkan metabolisme dan menggalakkan badan untuk membakar lebih banyak lemak
12. Baik untuk pencernaan .boleh mengelakkan cirit birit
13. Bantu lawan penyakit seperti athma dengan mengembangkan saluran pernafasan.



Haaaa apa lagi???jom kita cuba Cinch tea Energy Mix ni...

Boleh hubungi saya di 013-2778291 (Whats Up/Wechat/Viber/Sms/Call)

0 comments:

Post a Comment

Full Name:
Phone Number or Contact Number
Email Address
Home Adress
List of Products as below : Please select which products do you prefer to buy Vitamin E Complex
Vitamin B Complex
Sustained release Vitamin C
Chewable Vitamin C
Alfafa Complex(Small)
Alfafa Complex (Large)
DTX Complex
Caratomax
Advanced Joint Health Tablet
Herb-Lax
Peppermint Ginger Plus
Performance Drink
Cinch Shake Mix(Vanilla flavour)
Cinch Shake Mix (Mocca)
Cinch Shake Mix(Chocolate)
Vita-Lea Iron formula
Cinch Energy Tea Mix
Meal Shake
Shaklee Collagen Powder
Vivix
Meal shake
Nutriferon
ESP (Energising Soy Protein)
Osteomatrix
Zinc Complex
Garlic Complex
GLA Complex
Omega Guard
Lecithin
Herba Blend Multi purpose Cream
Quantity

Get your own free form like this one.
 
Copyright 2013 © Reserved to Mina Reenamee Design By Cik Nurfarah