Friday, May 24, 2013

Selamatkan jantung anda dengan Omega Shaklee


Penyakit jantung adalah salah satu punca utama dunia kematian. Penyelidikan telah menunjukkan bahawa penggunaan EPA dan DHA Omega-3 asid lemak membantu mengurangkan risiko penyakit jantung koronari. Minyak ikan mengandungi jumlah yang tinggi omega-3 "asid lemak" yang menggalakkan kesihatan kardiovaskular dan membantu mengekalkan tekanan darah yang normal. Ia juga membantu mengekalkan tahap trigliserida yang normal. Omega-3 juga menyokong wawasan yang sihat, kulit yang besar mencari, fungsi sendi dan otak dan pembangunan. EPA memberi manfaat kepada jantung dan sendi, manakala DHA adalah penting untuk perkembangan otak dan fungsi.



Cara terbaik untuk mengambil minyak ikan adalah untuk makan banyak ikan, jelas. Walau bagaimanapun, ia boleh menjadi sukar untuk mengambil cukup melainkan jika anda seorang pencinta ikan. Pemakanan tambahan juga cara yang baik untuk mengambil minyak ikan. Salah satu perkara yang anda mahu menjadi pasti bahawa makanan tambahan yang anda ambil mempunyai kualiti tertinggi minyak ikan.


OmegaGuard dari Shaklee mengandungi spektrum penuh tujuh semulajadi Omega-3 asid lemak: EPA, DHA, ALA dan banyak lagi. OmegaGuard Shaklee dibuat dengan proses penyulingan proprietari, triplemolecular dan menumpukan manfaat semulajadi Omega-3 asid lemak sambil menanggalkan sebatian berbahaya seperti merkuri dan plumbum yang boleh didapati dalam pelbagai jenis ikan.

Satu saiz hidangan OmegaGuard mengandungi jumlah berikut minyak ikan, EPA dan DHA:

Minyak Ikan 1,000 mg
EPA 545 mg
DHA 360 mg

Anda juga boleh mendapatkan beberapa Omega 3 dan omega 6 asid lemak dari minyak flaxseed yang lama. Walau bagaimanapun ia tidak mudah untuk mendapatkan cukup dalam diet kita.

Melindungi jantung, otak dan kesihatan bersama dengan pemakanan tambahan yang mengandungi minyak ikan terbaik. Anda boleh membeli OmegaGuard dari Pengedar Shaklee Independent disahkan dengan memanggil (wassup/WeChat/sms/call) di 013-2778291 (Mina) atau e-mel: gardist29@yahoo.com.  visit page saya di shaklee.biz shoppe (like my page :).

0 comments:

Post a Comment

Full Name:
Phone Number or Contact Number
Email Address
Home Adress
List of Products as below : Please select which products do you prefer to buy Vitamin E Complex
Vitamin B Complex
Sustained release Vitamin C
Chewable Vitamin C
Alfafa Complex(Small)
Alfafa Complex (Large)
DTX Complex
Caratomax
Advanced Joint Health Tablet
Herb-Lax
Peppermint Ginger Plus
Performance Drink
Cinch Shake Mix(Vanilla flavour)
Cinch Shake Mix (Mocca)
Cinch Shake Mix(Chocolate)
Vita-Lea Iron formula
Cinch Energy Tea Mix
Meal Shake
Shaklee Collagen Powder
Vivix
Meal shake
Nutriferon
ESP (Energising Soy Protein)
Osteomatrix
Zinc Complex
Garlic Complex
GLA Complex
Omega Guard
Lecithin
Herba Blend Multi purpose Cream
Quantity

Get your own free form like this one.
 
Copyright 2013 © Reserved to Mina Reenamee Design By Cik Nurfarah