Friday, May 24, 2013

SERIBU KHASIAT BERSAMA SHAKLEE


Energising Soy Protein (ESP)
Pembina sel
9 asid amino keseluruhan semua protein yang terdapat di dalam bahagian yang betul. Mudah diserap. Sumber sayur-sayuran (kacang soya). Tiada kolesterol, lemak tepu, perisa tiruan atau bahan pengawet. Membuat dan pembaikan SEMUA sel-sel tisu. Memberi tenaga sepanjang hari. Mengawal hormon. Membina hemoglobin. Kesederhanaan gula dalam darah.

VITA LEA MULTIVITAMIN
Activator sel-sel baru
Seimbang dengan keperluan tubuh manusia. Kalsium lebih didapati daripada mana-mana jenama lain. Terbukti untuk meningkatkan kepadatan tulang. Tiada bahan pengawet, pewarna tiruan, perisa atau pemanis. 100% daripada RDA AS untuk Biotin. 29 vitamin dan mineral yang mengaktifkan sel-sel badan untuk membina semula dan menjadi kuat dan sihat. Dengan atau tanpa besi. Juga terdapat dalam bentuk kunyah untuk kanak-kanak dan formula bayi.

Vitamin B COMPLEX
"The Vitamin Happy"
Lapisan Asid Folik menjadikan ia lebih mudah untuk badan untuk menyerap! Mengurangkan risiko kecacatan kelahiran tiub neural. Membantu dalam metabolizing dan menjadikan makanan kepada tenaga. Membantu dalam kesihatan kulit, rambut, mata, mulut & hati. Larut dalam air. Mengurangkan kesan-kesan tekanan. Menghasilkan perasaan tenang. Membantu perkembangan sel-sel darah merah.

VITA C(Sustaned release vitamin C or Chewable Vita C)
Meningkatkan Sistem Imun
Dikekalkan Release 500 mg. Antihistamin semulajadi. Anti-tekanan vitamin antioksidan. Membina sel-sel darah merah. Pencegahan selesema. Membantu hidung berdarah, lebam, varikos urat labah-labah, jangkitan, sesak nafas, penyembuhan lambat luka dan patah tulang dan sistem imun yang lemah. Juga kunyah 100 mg.

OSTEOMATRIX
Tulang Builder
Penenang alam semula jadi, melegakan otot (membantu kejang, kejang otot, sakit belakang, sakit yang semakin meningkat, otot jantung, insomnia). Saraf suapan (membantu mengurangkan hiperaktif, sakit kepala, PMS, keresahan, tekanan, ADD, ADHD) Meningkatkan kepadatan tulang. Kunyah adalah anti-asid yang besar.

CAROTOMAX
Antioksidan
Mengandungi lima karotenoid utama dan tiga fitonutrien dikaitkan dengan kesihatan jangka panjang mata, prostat, paru-paru dan jantung. Ambil satu topi sehari untuk menjamin anda mendapat nutrien yang boleh menghalang degenerasi makula, paru-paru, serviks atau kanser prostat. Menggalakkan sistem imun yang kuat.

VITA - E
"The Life Raft"
Memelihara oksigen dalam badan. Melancarkan peredaran. Menormalkan hormon. Membawa vitamin kepada sel. Membantu mencegah tekanan darah tinggi. Membina otot jantung. Membantu dengan vena varikos, menopaus, hot flashes & penyakit payudara fibrocystic. Kapsul mengandungi lebih selenium dan biji anggur extracet.

NutriFeron
Klinikal terbukti untuk mengukuhkan dan mempercepatkan tindak balas sistem imun menggunakan campuran proprietari ekstrak tumbuhan semula jadi. Ambil setiap hari untuk menyokong barisan hadapan badan pertahanan.

IRON + C
Besi adalah di dalam setiap sel hidup dan penting untuk darah yang sihat. Kekurangan zat besi boleh menyebabkan tekanan, keletihan, kelemahan dan tahap tenaga dikurangkan. Vitamin C ditambah dengan bantuan besi dalam penyerapan yang lebih baik.

Lecithin
"Pengemulsi Lemak"
Pengemulsi semula jadi lemak. Membantu untuk mengekalkan arteri membersihkan supaya darah boleh mengalir dengan bebas melalui mereka. Membantu dalam otak, terutama ingatan dan penumpuan. Membantu dalam proses penurunan berat badan. Diuretik ringan.

OMEGA Guard
"Pelincir Badan"
Politaktepu Omega 3 asid lemak yang digunakan oleh badan untuk mengurangkan kelekitan platlet dalam darah. Terbukti untuk mengurangkan risiko serangan jantung dan strok. Membantu artritis dan migrain. Bertindak sebagai anti-radang.

ZINC
Catalyst
Membantu prostat & pembiakan sistem dalam kedua-dua lelaki dan wanita. Membantu kulit, rambut dan imuniti kepada jangkitan dan penyembuhan. Diperlukan terutama oleh vegetarian, pelaku diet, kencing manis, orang-orang yang menjalankan dan wanita hamil.

MEAL SHAKE
Hidangan keseluruhan dalam kaca Memberi hidangan lengkap lazat apabila dicampur dengan susu. Mempunyai protein, vitamin, mineral dan serat. French Vanilla atau Bavaria Koko.

PERFORMANCE DRINK
Penggantian Sukan cecair minum. Mengandungi kalium. 67% lebih karbohidrat bahan api otot daripada Gatorade. 3 jenis karbohidrat untuk tenaga & stamina. Great untuk sesiapa sahaja yang berpeluh. Menggantikan mineral dan elektrolit.

ALFALFA COMPLEX
Bouquet Mineral
Herba lengkap semula jadi. Antihistamin semulajadi. Diuretik. Bantuan penghadaman. Menyediakan serat dan klorofil untuk pembersihan dan bau. Sumber terbaik mineral surih. Hilang alahan, asma, artritis, radang kandung lendir, sendi tegang dan bronkitis. Menormalkan kimia badan dan saluran penghadaman.

GARLIC COMPLEX
Antibiotik Semulajadi
Sejuk kering dan dua bau formula kawalan. Racun percuma. Berkesan untuk candida, selsema & selesema dan tekanan darah tinggi. Perencat kanser. Serangan bakteria yang menyebabkan cirit-birit.

GLA COMPLEX
Mengawal proses badan
Mengandungi minyak berharga daripada biji Borage tumbuhan, sumber yang paling semula jadi GLA ada. Formula herba yang unik juga termasuk minyak biji bunga matahari dan vitamin E. Mengawal proses badan seperti mengawal tekanan darah, pembekuan darah dan keradangan. Membantu dengan gejala menopaus dan PMS.

HERBA LAX
Normalizer
Pembersih Badan. Kelenjar limfa membersih, aliran darah dan saluran pencernaan. Merangsang aliran hempedu di dalam hati tanpa membunuh bakteria. Menggalakkan kekerapan. Mengandungi 9 herba organik. Bukan tabiat membentuk.

DTX COMPLEX
Kesihantan hati (sesuai untuk jaundice)
Mengandungi benih Milk thistle ekstrak untuk menyokong keupayaan normal badan untuk membuat protein yang membantu menjana semula sel-sel hati. Juga mengandungi chinensis Schizandra yang mempunyai sifat antioksidan bersama-sama dengan Reishi cendawan, Dandelion, Kunyit & Artichoke. Mengekalkan aliran hempedu untuk menghapuskan kompaun detoxed oleh hati.

CINCH SHAKE MIX
Inches Loss Programme

  • Memberikan khasiat seperti satu hidangan tetapi dengan rasa seperti santapan manis/ pencuci mulut
  • Mengandungi Cinch Pro™ iaitu suatu campuran protein eksklusif yang diperkaya dengan asid amino leusina
  • Diperkaya dengan Leucine™ untuk memelihara otot semasa anda mengurangkan berat badan
  • Terdapat 24 gram protein dalam setiap sajian bagi membolehkan anda berasa puas dan kenyang
  • Mempunyai kandungan serat yang tinggi iaitu 6 gram dalam setiap sajian
  • Nilai glisemia yang rendah untuk mengekalkan paras gula dalam darah yang normal dan mengekalkan tenaga
  • Memberi 35% atau lebih Nilai Harian (Daily Value) bagi 21 vitamin dan mineral yang penting
  • Tiada perisa, pewarna atau pemanis buatan
  • Soya bukan GMO

CINCH TEA
Metabolisma factor
adalah campuran teh-teh terpilih iaitu teh merah, teh hijau dan teh putih. Bahan-bahannya secara details:
  •  Taurina
  •  Maltodextrin – bahan daripada jagung
  •  Rooibos Red Tea Extract–tumbuhan herba dari Afrika~dikenali sebagai “The Miracle Tea” atau “Long Life Tea”
  •  Green Tea Extract
  •  White Tea Extract –teh yang menjalani pemprosesan paling minimum
  •  Matcha Green Tea Powder – teh hijau gred tertinggi dari Jepun

Teh-teh merah, hijau dan putih ni digunakan sejak zaman berzaman dalam perubatan Cina. Antara kegunaanya:
§ Anti-mikrob
§ Imunostimulan
§ Anticarcinogenic
§ anti-inflammatory
§ perlindungan terhadap penyakit jantung
§ Anti oksidan – perlindungan dari kanser
§ Mengubati lukemia (laporan dari Mayo clinic)
§ Mengawal kerosakan DNA
§ Menurunkan paras kalori dan kolesterol
§ Detoxifiers
§ Stimulator tenaga & kehilangan lemak







Shaklee Menggabungkan teknologi Sains dengan sumber Alam yang terbaik.
Disokong oleh lebih daripada 45 tahun penyelidikan!
Yang terbaik pemakanan tambahan semula jadi anda boleh membeli.

Ingin membuat tempahan boleh hubungi saya di : 013-2778291(Wassup/sms/WeChat)
'Like' my page di Shaklee.Biz Shoppe


0 comments:

Post a Comment

Full Name:
Phone Number or Contact Number
Email Address
Home Adress
List of Products as below : Please select which products do you prefer to buy Vitamin E Complex
Vitamin B Complex
Sustained release Vitamin C
Chewable Vitamin C
Alfafa Complex(Small)
Alfafa Complex (Large)
DTX Complex
Caratomax
Advanced Joint Health Tablet
Herb-Lax
Peppermint Ginger Plus
Performance Drink
Cinch Shake Mix(Vanilla flavour)
Cinch Shake Mix (Mocca)
Cinch Shake Mix(Chocolate)
Vita-Lea Iron formula
Cinch Energy Tea Mix
Meal Shake
Shaklee Collagen Powder
Vivix
Meal shake
Nutriferon
ESP (Energising Soy Protein)
Osteomatrix
Zinc Complex
Garlic Complex
GLA Complex
Omega Guard
Lecithin
Herba Blend Multi purpose Cream
Quantity

Get your own free form like this one.
 
Copyright 2013 © Reserved to Mina Reenamee Design By Cik Nurfarah