Friday, November 8, 2013

Gabungan ESP & GLA Complex Shaklee sangat mengujakan untuk mengatasi kulit bermasalah.

Salam bulan Muharram yang Ke-4

Alhamdulillah diberi kesempatan pada saya untuk mencoret di blog kesayangan saya ini buat tatapan pembaca. Hari ini santai-santai sahaja blog saya nak compress sekali testimoni-testimoni sahabat a.k.a customer saya yang sudah berjaya dengan shaklee. Banyak perubahan yang boleh dilihat setelah mencuba supplement shaklee. Gabungan ESP & GLA sangat bagus untuk hasil kulit yang gebu, mulus, toan sekata & cantik tanpa cela. Antara testimoni-testimoni yang berjaya adalah :

1)
Testimoni 1
Profile customer :
Umur 42 pada tahun 2013, seorang ibu beranak 4, masalah kulit kusam, tona tak sekata & parut jeragat, mengamalkan supplement shaklee ESP & GLA Complex , tempoh mendapat hasil kulit yang cantik kurang dari 1 bulan makan.

2) 

Profile customer :
Berumur 26 tahun pada 2013, bujang belum berkahwin, mengalami masalah parut jerawat, pgmentasi, tona kulit tak sekata, jenis kulit hitam manis, liang roma besar & jenis jerawat pasir. Mengambil supplement shaklee set ESP & GLA complex, dalam tempoh sebulan, sangat berpuas hati bila kulit semakin memutih, parut & cela bekas jerawat sudah pudar, liang roma mengecil.

3) 

Profile saya :
Ini testimoni saya sendiri, saya berumur 28 tahun pada 2013, masih bujang, mengalami masalah jerawat yang kronik, besar-besar, bernanah &  berdarah apabila setiap kali mencuci muka. Saya mengalami resdung muka yang serius dimana famili saya kesemuanya jenis ada masalah resdung muka & resdung hidung. Pantang salah makan mesti jerawat naik, jenis kulit yang berminyak. Alhamdulillah saya mengambil set ESP + GLA Complex + Vitamin B + Vitamin C = inilah kesan yang sangat saya berpuas hati. Saya mengalami masalah jerawat kronik sejak dibangku sekolah menengah lagi & semakin teruk semasa berada di kolej sehinggalah bekerja. Alhamdulillah sudah hampir 7 bulan saya mengamalkan supplement shaklee & sekarang sudah bebas jerawat. Dulu pelbagai produk & supplement yang murah & mahal sudah saya cuba, takda jalan penyelesaian sehinggalah saya bertemu shaklee  :)



Memang ESP & GLA Complex sangat bagus untuk masalah kulit yang sederhana dan Kronik. Nak tahu lebih lanjut mengenai supplement shaklee boleh hubungi saya di :

FB          : Mina Reenamee
FB Page : ShakleeBiz
No. H/P : 013-2778291 (24 Hours )
               (Whats up/Wechat/Viber/Sms/Call)

0 comments:

Post a Comment

Full Name:
Phone Number or Contact Number
Email Address
Home Adress
List of Products as below : Please select which products do you prefer to buy Vitamin E Complex
Vitamin B Complex
Sustained release Vitamin C
Chewable Vitamin C
Alfafa Complex(Small)
Alfafa Complex (Large)
DTX Complex
Caratomax
Advanced Joint Health Tablet
Herb-Lax
Peppermint Ginger Plus
Performance Drink
Cinch Shake Mix(Vanilla flavour)
Cinch Shake Mix (Mocca)
Cinch Shake Mix(Chocolate)
Vita-Lea Iron formula
Cinch Energy Tea Mix
Meal Shake
Shaklee Collagen Powder
Vivix
Meal shake
Nutriferon
ESP (Energising Soy Protein)
Osteomatrix
Zinc Complex
Garlic Complex
GLA Complex
Omega Guard
Lecithin
Herba Blend Multi purpose Cream
Quantity

Get your own free form like this one.
 
Copyright 2013 © Reserved to Mina Reenamee Design By Cik Nurfarah