Thursday, November 14, 2013

GLA Complex, Zinc Complex & Vivix pilihan saya untuk merawat Diabetis

Salam 10 Muharam,

Hari ini saya baru terima parcel barang yang saya order untuk ayah & ibu tercinta iaitu Viviv shaklee. Saya memilih untuk mencuba Vivix supaya dapat merawat dari dalaman masalah diabetis yang dihadapi oleh nya. Ayah saya mengalami diabetis yang tahap kronik dimana luka di jari kaki nya akibat digigit tikus semasa tidur sehingga kini tidak sembuh. Kesian saya tengok, orang yang mengalami diabetis kronik memang hilang daya rangsangan saraf, sehingga kan jari kaki digigit tikus sampai berdarah langsung tak disedari. Setelah merujuk kepada pakar doktor mengesyorkan jari kaki yang luka itu harus dipotong kerana takot kuman merebak ke kawasan yang lain.

      Lama jugak kaki ayah saya bengkak, untuk langkah awal untuk surutkan bengkak saya beri ayah saya makan GLA Complex & Zinc complex, alhamdulillah dalam tempoh 1 bulan, bengkak di kaki dah surut & luka sudah mengering. Sebab apa saya memilih GLA Complex & Zinc Complex :

GLA Complex :
* Mengurangkan inflammasi atau bengkak 
* Mengimbangi semula hormon dalam tubuh & mengalakkan penghasilan hormon insulin untuk mengawal kadar gula dalam darah.

Zinc Complex:
* Membantu dalam penyembuhan luka dimana zinc menyokong beberapa enzim dalam tubuh untuk mensintesis kolagen untuk penyembuhan luka.

Sekarang alhamdulillah kaki ayah pun dah sembuh, dan dengan bonus shaklee yang saya dapat saya hadiahkan mereka sebotol vivix shaklee. Anak mana tak mahu melihat ibu-bapa mereka sihat & cergas bukan. Kasih sayang mereka tidak ada tolok bandingnya. Saya pun sempat merasa sesudu vivix, alhamdulillah dari tadi balik kerja badan penat, terus saya rasa bertenaga  semula dan sempat menulis di blog ini. Nanti saya akan update kepada pembaca testimoni ayah saya selepas pengambilan shaklee.

Bulan November ini bulan promosi Vivix shaklee, mari ramai-ramai borong beli 6 botol percuma 1 botol untuk dihadiahkan kepada insan tersayang. Vivix sangat bagus untuk merawat sel -sel yang lemah & mencegah sebarang penmyakit kronik seperti diabetis, darah tinggi, strok, goiter, SLE , Spriosis dll.

untuk harga kasih sayang boleh pm saya di :

Mina  013-2778291
(Wassup/Wechat/Viber/Sms/Call)

0 comments:

Post a Comment

Full Name:
Phone Number or Contact Number
Email Address
Home Adress
List of Products as below : Please select which products do you prefer to buy Vitamin E Complex
Vitamin B Complex
Sustained release Vitamin C
Chewable Vitamin C
Alfafa Complex(Small)
Alfafa Complex (Large)
DTX Complex
Caratomax
Advanced Joint Health Tablet
Herb-Lax
Peppermint Ginger Plus
Performance Drink
Cinch Shake Mix(Vanilla flavour)
Cinch Shake Mix (Mocca)
Cinch Shake Mix(Chocolate)
Vita-Lea Iron formula
Cinch Energy Tea Mix
Meal Shake
Shaklee Collagen Powder
Vivix
Meal shake
Nutriferon
ESP (Energising Soy Protein)
Osteomatrix
Zinc Complex
Garlic Complex
GLA Complex
Omega Guard
Lecithin
Herba Blend Multi purpose Cream
Quantity

Get your own free form like this one.
 
Copyright 2013 © Reserved to Mina Reenamee Design By Cik Nurfarah