Thursday, November 7, 2013

Gabungan ESP, NUTRIFERON & ALFAFA membantu masalah Ekzema selepas bersalin & menangani masalah susu badan menjadi kering

Salam Muharram yang ke-3
     
           Hari ini, alhamdulillah kita masih diberi peluang bernafas di bumi Allah yang aman & tenteram ini. Hari ni saya nak share testimoni seorang sahabat a.k.a customer saya yang nekad ingin mencuba supplement shaklee setelah ubat doktor tidak memberi kesan langsung padanya untuk merawat ekzema beliau. Yang saya sangat teruja apabila beliau pertama kali whats up saya bertanyakan number akaun saya untuk bank in duit untuk membeli set ekzema. saya terpana kerana selalunya customer akan bertanya minta advice untuk produk yang sesuai bagi merawat sesuatu masalah kesihatan. mungkin beliau memang yakin dengan produk shaklee sebab itu tanpa ragu-ragu minta saya quote harga padanya set ekzema.     
         Saya dengan tak membuang masa terus bertanya keadaan customer saya ini beberapa soalan supaya saya dapat mengenali lebih lanjut masalah yang dihadapi nya.  customer saya ini mendapat ekzema selepas bersalin anak ke-2 pada 2 bulan lepas & tidak dapat menyusukan baby dia sendiri kerana bayi dia admitted hospital untuk kes tertentu. Dalam tempoh 2 bulan tanpa direct feeding semestinya susu badan akan kering sendiri. Dari situ saya syorkan set ini (Esp+alfafa+nutriferon) untuk dwi fungsi merawat ekzema&stimulasi kembali pengeluaran susu ibu. Alhamdulillah berkat mengikut aturan makan yang saya ajarkan pada dia, kurang dari seminggu perkhabaran gembira yang saya dapat. Antara berita gembira yang customer saya share adalah :


memang saya teruja betul, dengan sikap sporting dia & ceria dan alhamdulillah shaklee dapat membantu merawat ekzema beliau. sebagai bonus susu meriah, makin lawas pembuangan air besar & sentiasa kenyang tak oerlu berlapar dengan ESP. kami sebagai distributor shaklee tak ternilai harga nya jika dapat membantu customer dalam menangani masalah kesihatan mereka. Untuk sesiapa diluar sana yang ingin mendapatkan supplement shaklee dengan harga kasih sayang & ingin konsultasi mengenai supplement shaklee..boleh hubungi saya di talian :       

  MINA REENAMEE  013-2778291   
  (Whats up/wechat/viber/call/sms)
  
**saya sedia mendapingi anda untuk kensultasi supplement juga masalah kesihatan**

0 comments:

Post a Comment

Full Name:
Phone Number or Contact Number
Email Address
Home Adress
List of Products as below : Please select which products do you prefer to buy Vitamin E Complex
Vitamin B Complex
Sustained release Vitamin C
Chewable Vitamin C
Alfafa Complex(Small)
Alfafa Complex (Large)
DTX Complex
Caratomax
Advanced Joint Health Tablet
Herb-Lax
Peppermint Ginger Plus
Performance Drink
Cinch Shake Mix(Vanilla flavour)
Cinch Shake Mix (Mocca)
Cinch Shake Mix(Chocolate)
Vita-Lea Iron formula
Cinch Energy Tea Mix
Meal Shake
Shaklee Collagen Powder
Vivix
Meal shake
Nutriferon
ESP (Energising Soy Protein)
Osteomatrix
Zinc Complex
Garlic Complex
GLA Complex
Omega Guard
Lecithin
Herba Blend Multi purpose Cream
Quantity

Get your own free form like this one.
 
Copyright 2013 © Reserved to Mina Reenamee Design By Cik Nurfarah