Thursday, August 15, 2013

Sakit Sendi sembuh dalam masa 5 hari dengan Advanced Joint Health Tablet dari Shaklee !!

Shaklee merumus khas Advanced Health Joint Tablet (AHJT) yang memberikan hasil yang besar dalam masa 5 hari!

Mengapa sendi haus? Tekanan yang berterusan, terlalu keras dan haus dan lusuh boleh menjejaskan fungsi sendi yang sihat. Dengan NEW Advanced Health Joint Shaklee ini membantu memelihara kusyen sendi supaya kekal sihat .

Bahan utama  NEW Advanced Health Joint Shaklee adalah Glucosamine hydrochloride yang secara semulajadi dihasilkan dalam tubuh badan kita untuk mengekalkan kesihatan rawan(kusyen pelindung antara sendi) kita. Semakin meningkatnya umur manusia dan tahap kesihatan manusia terjejas disedabkan factor pemakanan yang tidak sihat serba sedikit menjejaskan penghasilan cecair Glucosamine hydrochloride oleh tubuh badan. Cecair sendi hilang menyebabkan kekeringan dan retak tulang rawan dan mula menghakis. Kita boleh meningkatkan tahap kesihatan sendi melalui makanan tambahan. The Glucosamine adalah penting untuk pengeluaran, penyelenggaraan dan pembaikan rawan sendi. Setiap hidangan mengandungi 1,500 mg Glucosamine . Jumlah yang terbukti secara klinikal sebagai amaun setiap hidangan terbaik dan salah satu daripada nilai-nilai terbaik di pasaran.

“Glucosamine is an aminomonosaccharide naturally occurring in the human body and is produced naturally in the body by chondrocytes in cartilage to help maintain and build healthy joint tissue. The main basic purpose of glucosamine is to create long chains called glycosaminoglycans (GAGs), which the joints and cartilage require for repair. The GAGs, formerly known as mucopolysaccharides, are long chains of modified disaccharides and are the main component of proteoglycans (PGs). These, along with chondrocytes and collagen, make up cartilage”


Glucosamine adalah amat berkesan terhadap osteoartritis. Ia diuji untuk sama dalam keberkesanan untuk ibuprofen apabila kedua-dua telah diambil tiga kali sehari. Dan sudah tentu ia tidak mempunyai kesan sampingan. Kesan yang sama boleh dijangka pada orang yang mengalami artritis reumatoid, spondilitis ankylosing, degenerasi cakera tulang belakang, tendinitis, radang kandung lendir, dan kecederaan fizikal kepada sendi.

Glucosamine hydrochloride digunakan dalam Advanced Health Joint Tablet (AHJT) adalah yang adalah bentuk yang paling selamat dan paling berkesan untuk kesihatan rawan manusia. Ia telah terbukti secara klinikal untuk menggalakkan mobiliti, meningkatkan fleksibiliti, memperbaiki fungsi sendi, dan menyokong kesihatan sendi jangka panjang. Hampir semua produk yang terdapat di kedai-kedai makanan kesihatan atau kedai ubat mengandungi Glucosamine sulfat. Bentuk sulfat adalah tidak selamat dan tidak berkesan sebagai versi Shaklee

Selain Glucosamine hydrochloride, bagaimanapun, Advanced Health Joint Tablet (AHJT) mengandungi  100mg paten yang belum selesai bentuk bertindak pantas ekstrak Boswellia. Boswellia merupakan pelega kesakitan yang kuat berkaitan dengan COX-2 inhibitor yang boleh didapati hanya dengan preskripsi. Dalam kajian klinikal, ia telah ditunjukkan untuk menghasilkan keselesaan bersama dalam beberapa sebagai lima hari tanpa kesan-kesan sampingan ubat-ubatan!

Di samping itu kepada kedua-dua bahan-bahan utama, Advanced Health Joint Tablet (AHJT) mengekalkan tisu penghubung sihat dengan jumlah yang sesuai zink, tembaga, mangan dan vitamin C yang membantu membina kolagen dan lain-lain komponen tisu penghubung yang memberikan kekuatan dan struktur sendi.

Satu lagi titik perbezaan Shaklee adalah tidak seperti banyak makanan tambahan kesihatan sendi, Advanced Health Joint Tablet (AHJT) tidak mengandungi kondroitin, iaitu bahan yang telah terbukti untuk menghalang penyerapan Glucosamine.

Semua keselesaan ini dengan hanya dua tablet setiap hari. Mengapa tidak anda? Mengapa tidak sekarang?




10 Soalan Popular Tentang Advanced Joint Health Tablet

Di bawah ni saya senaraikan 10 soalan POPULAR + Jawapan-nya sekali tentang Advanced Joint Health Tablet.

Jangan ter-miss untuk mendapatkannya pada HARGA PROMO di bulan Ogos 2013 ini tau.



Q : Apakah Shaklee Advanced Joint Health Tablet?
A : Shaklee Advanced Joint Health Tablet ialah formulasi proprietary yang menampilkan kombinasi bahan-bahan yang amat berkesan, yang dapat menyokong pergerakan, kelenturan sendi dan fungsi sendi yang sihat. Ia dihasilkan dari ramuan aktif yang bertindak dengan pantas bagi menyokong makanan kesihatan yang diperlukan oleh sendi-sendi.
 

Q: Siapakah yang memerlukan khasiat Shaklee Advanced Joint Health Tablet?
A : Lelaki dan wanita dewasa yang mencari satu produk semulajadi dalam mengekalkan kesihatan sendi mereka. Orang muda yagn mempunyai gaya hidup lasak dan aktif juga boleh memanfaatkannya.
 

Q: Apakah ekstrak jagung?
A : Ekstrak jagung secara semulajadinya kaya dengan glucosamine yang merupakan gula amino dan merupakan blok binaan utama bagi proteoglikan. Ia digunakan untuk membina tulang rawan dan lendir bagi melincirkan sesendi. Glukosamina mengandungi bahan yang juga dijumpai dalam tendon dan ligament. Ekstrak jagung membantu meningkatkan perlindungan sesendi dan membantu memelihara tulang rawan untuk kesihatan sendi dalam jangka masa panjang.
 

Q: Apakah Boswellia ?
A: Boswellia merupakan gum resin dari pokok Boswellia Serrata. Bahan aktif utama ekstrak Boswellia serrata ialah asid boswelik (AKBA, asid 3-asetil-11-keto-beta-boswelik) yang berfungsi sebagai anti-radang semulajadi.
 

Q: Apakah yang membuat ekstrak Boswellia dalam Shaklee Advanced Joint Health Tablet istimewa?
A: Ekstrak Boswellia proprietari yang digunakan di dalam Shaklee Advanced Joint Health Tablet bukan sahaja mengandungi asid Boswelik AKBA yang berkepekatan tinggi bagi menyokong keselesaan sendi tetapi juga mengandungi unsur-unsur semulajadi lain dalam resin Boswellia yang berkaitrapat dalam memberikan bioaktiviti yang lebih baik berbanding dengan AKBA sahaja. Tambahan pula, ekstrak Boswellia tertentu ini telah ditunjukkan secara nutrisinya dapat menyokong keselesaaan sendi yang lebih baik berbanding satu ekstrak AKBA yang lebih tinggi.
 

Q: Bolehkah saya mengambil Shaklee Advanced Joint Health Tablet dan OsteMatrix pada masa yang sama?
A: Boleh. Tiada sebab mengapa anda tidak boleh mendapatkan khasiat kedua-dua product yang dapat menyokong kesihatan sendi anda. Lebih baik lagi anda gabungkan Shaklee Collagen Powder dan VIVIX bagi mengoptimumkan khasiat Shaklee Advanced Joint Health Tablet


Q : Bila dan bagaimanakah saya mahu menggunakan Shaklee Advanced Joint Health Tablet?
 A : Untuk hasil yang terbaik, ambillah mengikut apa yang disarankan iaitu dua tablet sehari bagi setiap hidangan.
 

Q: Mengapakah ia bebas daripada chondroitin?
A : Shaklee Advanced Joint Health Tablet tidak mengandungi sulfat kondroitin kerana ia tidak akan diserap dengan baik jika diambil secara oral ( ditelan). Penyelidikan baru-baru ini menunjukkan yang sulfat chondroitin juga boleh mengganggu penyerapan ekstrak jagung dan glukosamina yang lazimnya diserap dengan lebih baik jika diambil secara berasingan.
 

Q: Mengapa produk tersebut mengandungi Vitamin C?
A : Shaklee Advanced Joint Health Tablet menyumbang Nilai Harian 100% Vitamin C kerana ia merupakan nutrient penting yang diperlukan bagi sintesis kolagen.Kolagen merupakan satu komponen tulang rawan dan juga tisu-tisu penghubung yang lain di dalam tubuh.
 

Q: Mengapa produk tersebut mengandungi mineral surih zink, copper (kuprum/ tembaga) dan mangan?
A : Shaklee Advanced Joint Health Tablet menyumbang Nilai Harian 10% mineral zurih zink, copper dan mangan yang merupakan faktor sampingan bagi enzim-enzim yang membina kolagen dan glikosaminoglikan.
 

Q: Adalah Shaklee Advanced Joint Health Tablet berasaskan sayur-sayuran?
A : Ya.
  




0 comments:

Post a Comment

Full Name:
Phone Number or Contact Number
Email Address
Home Adress
List of Products as below : Please select which products do you prefer to buy Vitamin E Complex
Vitamin B Complex
Sustained release Vitamin C
Chewable Vitamin C
Alfafa Complex(Small)
Alfafa Complex (Large)
DTX Complex
Caratomax
Advanced Joint Health Tablet
Herb-Lax
Peppermint Ginger Plus
Performance Drink
Cinch Shake Mix(Vanilla flavour)
Cinch Shake Mix (Mocca)
Cinch Shake Mix(Chocolate)
Vita-Lea Iron formula
Cinch Energy Tea Mix
Meal Shake
Shaklee Collagen Powder
Vivix
Meal shake
Nutriferon
ESP (Energising Soy Protein)
Osteomatrix
Zinc Complex
Garlic Complex
GLA Complex
Omega Guard
Lecithin
Herba Blend Multi purpose Cream
Quantity

Get your own free form like this one.
 
Copyright 2013 © Reserved to Mina Reenamee Design By Cik Nurfarah